Yangi formatda davom etish uchun: https://uzfor.net/view.php?act=post&id=27133
Postga havola
DJJAVLONBEK [81] [off]
Bek_Uzbekistan, # Bek_Uzbekistan (15.04.2018 / 00:26)
Avtomat karobkadagi xarflarni har biri nima vazifalarni bajaradi ?Umumiy avtomat uzatish usullari:
P - to'xtash joyi, gorizontal sirt foydalanish avtotirkazani mexanik ravishda qulflanadi, mashinalar tormozidan foydalanish shart emas.
N neytral hisoblanadi. Siz mashinani tortib olishingiz mumkin.
L (D1, D2, S) - pastki vites (1 vektor yoki 2 vektor).
D - dastlabki tezlikni avtomatik ravishda almashtirish tartibi.
R - teskari tartib. Bundan tashqari, avtomat uzatishda translyatsiya qilish paytida yuqori chastotani uzatish taqiqlangan ortiqcha tugmachali tugma bo'lishi mumkin.
Neytral uzatish, odatda, D va R orasida bo'ladi yoki R vektor qo'lining teskari uchida joylashgan. Ushbu talab yo'l va avtoulovlarda favqulodda vaziyatlarning oldini olish uchun taqdim etildi.
Shuningdek, avtomat uzatishda turli usullar va protokollar mavjud bo'lishi mumkin. Turli kompaniyalar uchun eko-iqtisodiy rejim boshqacha tarzda amalga oshirildi.
* Qor (qish) - silliq yulka uchun ikkinchi yoki uchinchi mexanizmdan boshlab qor yoki loyga tushish.
* Sport (Quvvat) - transfer yuqori vosita tezligida o'tkaziladi.
* Shift Lock (tugma yoki tugma) - vosita yopilganda selektorni qulfini ochish, agar vosita yoki batareya buyurtma bo'lmasa mashinani uzatish uchun ishlatiladi.
Ba'zi avtomat uzatmalarda qo'lda o`tish rejimi mavjud. Ushbu avtomatning eng muvaffaqiyatli va keng tarqalgan versiyasi Porsche tomonidan yaratilgan Tiptronic bo'ldi. Ajratib turuvchi xususiyat - bu nazorat qilish, "H" harfi shaklida yaratilgan va "+" va "-" belgilariga ega.
Avtomat karobkadagi xarflarni har biri nima vazifalarni bajaradi ?Umumiy avtomat uzatish usullari:
P - to'xtash joyi, gorizontal sirt foydalanish avtotirkazani mexanik ravishda qulflanadi, mashinalar tormozidan foydalanish shart emas.
N neytral hisoblanadi. Siz mashinani tortib olishingiz mumkin.
L (D1, D2, S) - pastki vites (1 vektor yoki 2 vektor).
D - dastlabki tezlikni avtomatik ravishda almashtirish tartibi.
R - teskari tartib. Bundan tashqari, avtomat uzatishda translyatsiya qilish paytida yuqori chastotani uzatish taqiqlangan ortiqcha tugmachali tugma bo'lishi mumkin.
Neytral uzatish, odatda, D va R orasida bo'ladi yoki R vektor qo'lining teskari uchida joylashgan. Ushbu talab yo'l va avtoulovlarda favqulodda vaziyatlarning oldini olish uchun taqdim etildi.
Shuningdek, avtomat uzatishda turli usullar va protokollar mavjud bo'lishi mumkin. Turli kompaniyalar uchun eko-iqtisodiy rejim boshqacha tarzda amalga oshirildi.
* Qor (qish) - silliq yulka uchun ikkinchi yoki uchinchi mexanizmdan boshlab qor yoki loyga tushish.
* Sport (Quvvat) - transfer yuqori vosita tezligida o'tkaziladi.
* Shift Lock (tugma yoki tugma) - vosita yopilganda selektorni qulfini ochish, agar vosita yoki batareya buyurtma bo'lmasa mashinani uzatish uchun ishlatiladi.
Ba'zi avtomat uzatmalarda qo'lda o`tish rejimi mavjud. Ushbu avtomatning eng muvaffaqiyatli va keng tarqalgan versiyasi Porsche tomonidan yaratilgan Tiptronic bo'ldi. Ajratib turuvchi xususiyat - bu nazorat qilish, "H" harfi shaklida yaratilgan va "+" va "-" belgilariga ega.